S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem počítači / zařízení.

 

 

 

 

Dny dopravy zdarma

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 940 Kč
skladem
Naše cena 620 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 490 Kč
skladem
Naše cena 940 Kč
skladem
Naše cena 165 Kč
skladem

Úvod » REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno u firmy Pavel Klimša. 

Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční, pokud tento není přiložen přímo od výrobce.

Záruční podmínky

Není-li na dodacím nebo záručním listě stanoveno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou

používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedených v dokumentaci

zboží je poškozeno, je na něm závada a přesto je dále používáno

zboží bylo poškozeno živly

zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedených dokumentaci

zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Zákazníkům, kteří zboží kupují pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nákup na IČ), není záruční doba stanovena Občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba stanovaná Občanským zákoníkem je určena pouze pro spotřebitele.

 

Reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace prodejna e-shopu www.bazenyeshop.cz, Čebín 183, 664 23

  

K reklamovanému zboží prosím přiložte:

Kopii dodacího a záručního listu

Záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán

Přesný popis závad a jejich projevů, byla-li reklamace zaslána poštou

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po její vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady naší společnosti.

Reklamované zboží nezasílejte na dobírku!

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka elektronickou poštou o způsobu vyřízení reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Neoprávněná reklamace

V případě neoprávněné reklamace může být kupujícímu účtována náhrada vzniklých nákladů prodávajícímu. Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizovaného servisu dané značky.