1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno u firmy Pavel Klimša. 

Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční, pokud tento není přiložen přímo od výrobce.

Záruční podmínky

Není-li na dodacím nebo záručním listě stanoveno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou

používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedených v dokumentaci

zboží je poškozeno, je na něm závada a přesto je dále používáno

zboží bylo poškozeno živly

zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedených dokumentaci

zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Zákazníkům, kteří zboží kupují pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nákup na IČ), není záruční doba stanovena Občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba stanovaná Občanským zákoníkem je určena pouze pro spotřebitele.

 

Reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace prodejna e-shopu www.bazenyeshop.cz, Čebín 183, 664 23

  

K reklamovanému zboží prosím přiložte:

Kopii dodacího a záručního listu

Záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán

Přesný popis závad a jejich projevů, byla-li reklamace zaslána poštou

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po její vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady naší společnosti.

Reklamované zboží nezasílejte na dobírku!

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka elektronickou poštou o způsobu vyřízení reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Neoprávněná reklamace

V případě neoprávněné reklamace může být kupujícímu účtována náhrada vzniklých nákladů prodávajícímu. Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizovaného servisu dané značky.

 

 

 

Informace pro zákazníky:

Kontakty

Obchodní podmínky

Certifikáty

Doprava a poštovné

Reklamační řád

 Servis bazénů

2008-2019 www.bazenyeshop.cz - všechna práva vyhrana

Adresa prodejny a sídlo firmy:

Čebín 183

664 23 Čebín

Brno - venkov

 

 

Otevírací doba:

Leden - březen po předchozí telefonické domluvě

Po - Pá 15:00-19:00

So - 9:00-12:00

Ne - ZAVŘENO

Kontakt:
Logo
www.bazenyeshop.cz
Pavel Klimša
8:00-19:00 h
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.