S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem počítači / zařízení.

 

Platební metody:

 

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 170 Kč
do košíku:
Naše cena 17 700 Kč
do košíku:

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 180 Kč
do košíku:
Naše cena 420 Kč
do košíku:

Způsoby dopravy:

 

Certifikát prodejce :


 

 

 

 

 

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba


Úvod » REKLAMAČNÍ ŘÁD

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno u firmy Pavel Klimša.

Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční, pokud tento není přiložen přímo od výrobce.

Záruční podmínky

Není-li na dodacím nebo záručním listě stanoveno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či obsluhou

používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedených v dokumentaci

zboží je poškozeno, je na něm závada a přesto je dále používáno

zboží bylo poškozeno živly

zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedených dokumentaci

zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Zákazníkům, kteří zboží kupují pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nákup na IČ), není záruční doba stanovena Občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba stanovaná Občanským zákoníkem je určena pouze pro spotřebitele.

Reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace prodejna e-shopu www.bazenyeshop.cz, Čebín 183, 664 23

K reklamovanému zboží prosím přiložte:

Kopii dodacího a záručního listu

Záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán

Přesný popis závad a jejich projevů, byla-li reklamace zaslána poštou

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po její vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady naší společnosti.

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka elektronickou poštou o způsobu vyřízení reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Neoprávněná reklamace

V případě neoprávněné reklamace může být kupujícímu účtována náhrada vzniklých nákladů prodávajícímu. Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizovaného servisu dané značky.